از فریب انسانها دلگیر نشو

http://www.aftab.ir/articles/social/psychopathology/images/acd266232d522360e90f1479434a38c1.jpg

از فریب انسانها دلگیر نشو

گفتی:

از فریب انسانها دلگیر نشو

گفتم:

چرا؟

گفتی:

اینان روی زمینی زندگی می کنند که روزی یک بار خودش را دور می زند

گفتم:

زمین که خود را دور نمی زند

گفتی:

پس چه را و که را دور می زند؟

گفتم:

زمین اصلا دور نمی زند

گفتی:

پس چه می زند؟

گفتم:

می چرخد

گفتی:

چه فرقی می کند؟

گفتم:

دور زدن یعنی اینکه بدوری و چرخیدن یعنی اینکه بچرخی

گفتی:

من که چیزی نفهمیدم

گفتم:

کمی در باره اش فکر کن آنوقت می فهمی

گفتی:

اگر حال فکر کردن را داشتم در باره چیز دیگری فکر می کنم

گفتم:

در باره چه چیزی؟

گفتی:

بماند برای بعد

گفتم:

پس تا بعد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد