درخت دوستی بنشان، در این نوسال

 

درخت دوستی بنشان، در این نوسال

 ======================

سالی دیگر آمد و برای ما ارمغانی سترگ بهمراه آورد. 

شاید ارمغان من و تو کمی با هم تفاوت داشته باشد. 

برای من ارمغان دوستی، بهبودی و شاد زیستن آورده است. 

برای تو نمی دانم. 

برخی از کسان از همین حالا خود را برای کینه توزیها و دشمنی با همنوعان خود آماده می کنند و برخی دیگر برای دوستی با همنوع خود دنبال شیوه های بهتر و پر سرعت ترند. 

باید حساب خود را با کسانی که می خواهند دوستیها را بشکنند جدا کنیم.  

لابد شنیده ای که گفته اند: 

درخت دوستی بنشان، که کام دل به بار آرد 

  نهال دشمنی برکن، که رنج بی شمار آرد

و تو ای دوست من؛ می خواهی بدانی تو از کدام گروه هستی؟ 

من به تو می گویم. 

اما کمی بعدتر. 

حالا زود است. 

بدرود دوست من بدرود. 

=========================== 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد