کمی به شخصیت خویش بیندیش

 

کمی به شخصیت خویش بیندیش!

این روزها برای خداحافظی هم به آدم وقت نمی دهند.

گویی از وداع وحشت دارند.

وداع زمانی فرا می رسد که فردی مورد توجه فردی دیگر قرار گیرد و شاید هم به حد ستایش هم، اما نتواند به ستایش استمرار بخشد و از ترس ورود به مرحله گریز و ستیز، وداع را شایسته خود بداند. 

او تلاش می کند بفهماند که می خواهد برود و قصد استمرار بخشیدن به ستایش را ندارد. 

مورد بی محلی و کم محلی واقع می شود. 

این همه داستان نیست. 

جواب ندادن او جای سوال نیست بلکه ابهام شخصیتی او شگفت انگیز است که انسان تا به کجا می تواند نسبت به شخصیت خود بی توجه باشد. 

شاید از ابتدا شروع داستان اشتباه بود اما برای وداع معمولا زمان قائل می شوند. 

این در همه دنیا مرسوم است. 

وداع با کسی که روزی می پنداشتی ... . 

وقتی این مطالب را می نوشتم دوستی با من تماس گرفت و گفت: 

سلام، حالت خوبه؟ کجایی؟ 

گفتم: 

خوبم و تهرانم 

گفت: 

با یک شام سه نفره چطوری؟ 

گفتم: 

سه نفره؟ 

گفت: 

من، شما و همسرم 

گفتم: 

عالیه! 

گفت: 

چطور مگه؟ 

گفتم: 

بهانه ای می خواستم تا نوشته ای که هم اکنون مشغول نوشتن آن هستم را نیمه کاره رها کنم. 

بعد از شام شاید آمدم و این نوشته را ادامه دادم. 

شاید... .

نظرات 2 + ارسال نظر
ironibox.ir سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:17 http://web.ironibox.ir/

71.111110527360259.0124108729608
با سلام
[گل][گل][گل]
آغاز بکار مجدد سیستم هوشمند افزایش آمار ایرونی:

* سیستم افزایش آمار ایرونی باکس به گونه ای هوشمند طراحی شده که قادر است سایت / وبلاگ شمارا در معرض نمایش هزاران کاربر و وبمستر آنلاین قرار بدهد

* شما می توانید به ازای هر سایت / وبلاگ خود یک لینک رایگان ثبت نمایید و در هر زمان آن را مدیریت کنید

* با هر بار نمایش لینک باکس توسط وب شما ، لینک شما به صورت کاملا خودکار به اول لیست منتقل میشود ( برای مثال اگر شما 1000 بازدید در روز دارید لینک شما 1000 مرتبه به اول لیست منتقل و به اضای هر بار نمایش لینک باکس در معرض دید حداقل 150 نفر قرار میگیرد )

* با افزایش تعداد نمایش لینک باکس توسط شما ستاره هدیه میگیرید ( 1 تا 5 ستاره )

*دارای امار واقعی و بدون سیستم اتوریفرش برای جلوگیری از امار غیرواقعی ، رتبه منفی گوگل و سنگین شدن قالب وبلاگ (رتبه گوگل سایت در حال حاضر 2 است)

* کلیه لینک ها و محتویاتشان باید بر اساس قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.لینک های غیر اخلاقی و غیر اسلامی شناسایی و برای همیشه حذف می شوند.

قبل از ثبت لینک بخش اخبار سایت را بخوانید و به نکات توجه کنید

در صورتی هم که قبلآ ثبت لینک در سایت کرده اید فقط کافی است کد رو در قالب وبتون مجدد قرار بدین لینکتون هوشمند فعال میشه...
با آروزی موفقیت روز افزون برای شما

رامین چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:22

سلام شما انسان تنهایی هستید دارید خودتونو گول میزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد