عشق به وطن، عشق نیست؟

  

عشق به وطن، عشق نیست؟

گفت:

بعضی از حرفهاتون چنان فکر منو مشغول کرده که لازم دیدم بیشتر با شما حرف بزنم

گفت:

خیلی دوست دارم بیشتر باهام حرف بزنید، راهنماییم کنید، البته اگر وقت دارید.

گفت:

شما تا حالا عاشق شدین؟

گفتم:

پرسش سختی است

 گفت:

چرا سخت؟یه تجربه احساسی هست، می تونه سخت باشه یا برعکس.

گفتم:

من همین حالا عاشق هستم

گفت:

عاشق؟

گفتم:

بله عاشق

گفت:

عاشق کی؟

گفتم:

سرزمین پارس

گفت:

چه خوب. این عشقها یه عرقه که هر اندیشه سالمی داره. منظور من عشق زمینی یا همون عشق به شخص خاصیه.

گفتم:

خیر، هرگز

گفت:

اما قلب بی عشق میگن مرده است.

می گن هر انسانی اینو تجربه می کنه. رباط نیستید احیانا؟

گفت:

آخه من گاهی وقت ها با یه رباطی چت می کنم وقتی از عشق صحبت می کنم می گه یعنی چه؟

گفتم:

عشق به وطن عشق نیست؟

گفت:

هست اما مثل مقایسه کارکرد قلب با جاروبرقیه. به جاست؟

در این حالت کار مهمی برایم پیش آمد و با پوزش خواستن از او

....................................................................................... 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد