مسئله این است: کولی دادن یا کولی ندادن!

 

مسئله این است: کولی دادن یا کولی ندادن! 

گفت: از کولی دادن خسته شدم 

گفتم: کولی دادن کار خوبی نیست 

گفت: می خواهم شیوه زندگی خود را تغییر دهم 

گفتم: تغییر خوب است 

گفت: دوستت دارم 

گفتم: دوست داشتن هم خوب است 

گفت: شوخی کردم، از شما متنفرم 

گفتم: لابد حق داری 

گفت: نمی خواهی چیزی بگویی؟ 

گفتم: دوستت دارم 

گفت: دوست داشتن در مقابل تنفر یعنی چه؟ 

گفتم: مثبت در منفی مساوی است با مثبت 

گفت: خسته شدم 

گفتم: از دوست داشتن یا تنفرداشتن؟ 

گفت: نمی دانم 

گفتم: خستگی ات از ندانستن است  

گفت: تو خسته نیستی؟ 

گفتم: از چه؟ 

گفت: از زندگی 

گفتم: مگر ما زندگی کردیم که ... 

و او دیگر حرفی نزد و خاموش از من گذشت...؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد