آلودگی هوا و سکوت در برابر ...!!!

 

آلودگی هوا و سکوت در برابر ...!!!

چند روزی است که مهمان عزیزی دارم.او از کشور فرانسه وارد میهنمان شده و حدود بیست سال است که او را می شناسم و از دوستیمان لذت می بریم. 

امروز از من پرسید: 

چرا هوای تهران اینقدر آلوده است؟ 

گفتم: خودت نمی دانی چرا؟ 

گفت: می دانم ولی منظورم این بود که چرا فکری به حال این مسئله نمی کنند؟ 

گفتم: البته اینطور نیست همه مسئولان کشور بطور شبانه روز در حال فکر کردن هستند و برای پیدا کردن راه حل تلاش می کنند. 

گفت: پس چرا خبری نیست؟ 

گفتم: می توانم از شما بخواهم که دیگر در این مورد سوالی نکنید؟ 

گفت: وارد مسائل خصوصی و خانوادگی شدم؟ 

گفتم: بله  

گفت: پس به من بگوچه مسائلی خانوادگی و خصوصی نیست تا در آن مورد صحبت کنیم. 

گفتم: هر چیزی که دردسرآفرین نباشد. 

و در پایان او با لهجه زیبای فرانسوی گفت: دکوق 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
shanaz ghalibaf سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:14

سلام به برادران بسیجیم. نظام سالهاست میلیاردها دلار خرج فتنه و شورش در بحرین، سعودی ، یمن، افغانستان و غیره می‌کند. این همه خرج نه تنها دولت آنها را عوض نکرد بلکه ملت خودمان را به فلاکت انداخت. بخاطر این بدبختیها، نظام مجبور شده با کشورهای دیگر کنار بیاید. چیزی که مشخص است این است که این دنیا نه کاملا شیعه، نه کاملا سنی و نه کاملا و تماماً مسیحی‌ یا غیره خواهد شد. با وعده دادن به آمدن امام زمان دیگر مردم را نمی‌شود خر کرد. همچنین قران مجید می‌فرماید، لکم دینکم ولی یدین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد